Thursday, December 30, 2010

TAG MARI KESINI SAYA JAWAB ANDAAAA !

okee dgr sini anak-2 , mak kn kn ad dpt tag dri 4 orang insan kesayangan makk . tp makk punye mls na jwb semua tuu sbb mak ta mmpu na jwb . susah sgt nokkkk -.- tp mak akan cube sedaya upaya makk utk menjawab soalan dri abang-2 dn kakak-2 dn adek-2 makk okengg ? :))

1st tag datangnye dri HAILMI ELS MERNADO . dn tag-nyee berbunyi beginii
  • adakah anda rasa anda hot ?
haiyoo mii , saya ta hot pung laaaa . jgn tnye mcm tuu :D
  • update wallpaper yg anda gunakan sekarang
plain white . hamekk kau :D
  • cerita about this wallpapper
sbb i loikeeeeeeeeeeee white very the much much muchiee tauu . *act tatau na edit babyblog hakuu nii :P

  • kali terakhir makan pizza
mase brthdy BFF kitee ! hee dy belanja :))

  • lagu terakhir anda dengar
kite dgr laguu afghan-padamu ku bersujud . kalau ta silap laa kn kn tuu laa tajuknyee :D saya suke lagu tuu ouhh . mcm insaf ajee haa :P

  • apa yang anda buat selain selesaikan tag ni
ta buad hape hape ! saya sedang menyiapkn segala tag yg di-tag . hee

  • selain nama sendiri , anda dipanggil dgn nama apa ?
dgn pelbagai mcm nama saya dipanggil . AIMOTT , MY , MIEE , MIMY , KUDUT , PAPAN , IRAH , GIGI SENGET , TONJANG . ha tuu jea kott , ta bnyk pn :D

  • tag lagi 5 orang
  1. mimie afinie
  2. eca aley
  3. -
  4. -
  5. amer mashi

  • siapa org no.1 anda
kawan fb-er sayaa . ouh mimie <3 <3 HAHA

  • katakan sesuatu kpd orang no.5
saya yayang awakk *act dy tade blog pn tp aku tag dy . apakah si haimyy nii ? HAHA

  • no.3 ada hubungan dgn siapa
tnye dy kalau bolee tnye :D

  • bagaimana pula dgn no.2
aa saya ta knl dy sgt tp dy tersangat laa comel dimata saya kn eca kn <3

  • katakan cinta kpd no.4
aa tade org ! HAHA

  • berikan 4 fakta kepada org yg anda tag
anda tahu siapa dri anda . saya cuma cermin yg tiada guna . saya takot na bg fakta tkot tersalah fakta :))

2nd tag datangnyee dri KIKY KURNIAWATY

1. benda yang paling penting dalam hidup ?
♥ benda kn bukan orang kn kn . benda paleng penting ofc phne sony e yg tabole scroll tuu and lappy . thats all :))
 
2. benda yang terakhir dibeli dengan duit sendiri ?
♥baju yg comel tuu . rm10 jeaa :))

3. tempat perkahwinan dan tema ?
♥ saya ta fkir smpai situu . maaf :D

4. adakah anda sedang bercinta ?
♥ tida punn . saya ter-tinggalkn :))

5. berapa lama anda akan mencintai pasangan anda ?
♥ FOREVER AND AFTER wahai amer mashi kuuu :*

6. novel ? buku ? majalah yang baru anda beli ?
♥tade tade . im not magizine collecter :))

7. mana lagi mesra ? mama atau ayah ?
♥ i'll choose mama :)

8. orang yang betol betol anda nak jumpe dalam hidop ?
♥ tinggalkn saya sendiri , saya tana jumpe sape sape buad mase inii :DD

9. adakah anda basuh baju sendiri ?
♥ washing machine ap gunee . HAHA

10. di manakah tempat yang anda betul-2 na pegi ?
♥ saya ta pnh fkir na pegii luar negara . MAHAL MAHAL ! tasuke -..-

11. jelaskan 3 benda tentang orang yang tag anda ?
♥ dy comel
♥ dy buda sekola saya
♥ dy kecik kecik comel comel <3

12. lagu yang anda suka ?
♥ BRUNO MARS -JUST THE WAY YOU ARE
♥ AFGHAN - PADAMU KU BERSUJUD
♥ SMKIP 1 SONG - CEMERLANG GEMILANG :DD
♥ ..

13. 5 blogger yang dipertanggungjawabkan untuk menjawab soalan sensasi ini ?
saya tatau na tag kt sape lg . sorry kiky :))

3rd tag datangnye dri kaka MASMALYANAH . teh-tah-pihh tag kaka same dgn yg atas inii . jdi jawapannye same okee anak anak semuaaa :*

4rd tag datangnyee dri MIRANDA ELS MERNADO . dn yg inii pungg same laaa . tag yg diberi tetap same dgn yg atasa punye atas .

*bedehemmmm* akhirnyee aimy berjaya menjawab soalan-2 yg di-tag . TAHNIAH aimott ! :DD  
 

1 comment:

  1. BERRDEKAK SIA kau suka lagu SMK IP yg mcm kuda 50sen tu? ahahhaha

    ReplyDelete