Tuesday, December 21, 2010

SEKOLAH

haa anak anak , bace tuu title mak tuu . ap dy ? yeaa SEKOLAH pdai pungg you alls . fyi , im not school student anymore *dgn muke angkuh* HOHO . you alls yg bwh umur tuu jgn jealous tau tau , tuu aa sape suruh lahir lmbt . ehee . mase sekola duluu , punye laa aku count down bilee naa SPM , bilee da 23 nov 2010 , aku count down pulokk bile na last paper that is on 20 dis 2010 sbb aku ta saba na MERDEKA , bile daa last paper aku mcm happy + sedeh + haruu = EMPTY . aku pungg tatau ap sbb aku jdi begituu , mase mule mule punye laa ber-ia kn kn -.-

bilee aku fkir fkir balekk , baru laa aku tau knp aku feel-ing aku jdi begituu . sbb nti aku BOSAN ddk kt ruma . kalau sekola kne bgn pagii , then siap siap , wngi wngi *enchantuer perfume* HAHA . dkt sekola laa semuanyee start kn kn , jumpe kwn kwn then gossip gossip psl si polan si polan dn si polan . smpai lebam mulutt baru stop :D dkt sekola laa kite jumpe si dia yg tampan , yg huduh , yg kepoh , yg childish , yg sakan , yg bajet , yg ber-ia . semua laa kite jumpee . drpd kitee ta knl org , tros jdi knl kn kn ;))

tibe-tibe teringt mase gaduh dgn kwn kwn . HAHAHA . err mcm bodoh tauu , sbb last last kite jumpe jgkkk buda tuu , mkn sme sme , ktwe sme sme , ddk sme sme , jln sme sme *tp dlm hati punye menyirap tuhan aje laa yg tahuu kn kn* haa dekat sekola aku PENG-AWAS tau tau . haihh bunyi mcm megah sgt jea kn kn :D tp serious laa kn , aku tasuke jdi bende alah tuu . everyday pegi sekola kne tgk muke bebudak yg same jeaa , perangai yg hari hari same , kne tahan punn sbb yg same . pelikk laa bile da sekali kne tahan and da bgtau ap kslhn patutnyee ubah laa tp still same on the next day . naek bengang akuu -.- and and fyi , aku da jdi pengawas since form 4 and should get 2 sijil kn kn *form 4 and form 5* tp kn kn aku satu sijil pn ta dpt laa mangkuk ! haa menyirap ta menyirap laa kn aimy nii . tp tapee tapee , aku ikhlas buad kejee . HAHA

no school means no mak cik cleaner , no school means no buda buda bawah umur , no school means no school canteen yg masak ta sedap , no school means no more discipline teach , no school means no more van cik ida yg bwk laju and lggr semua bong-gol di malaysia :DD , no school means no more school shoes , no school means no more old friends yg menyebelkn hati dn sanubari kuuuu ;))


sekolah ? no more . and aimy , selamat datang ke dunia org dewasa :D

No comments:

Post a Comment