Tuesday, December 21, 2010

RINDU :(

pendahuluan aa awakk , kite rindu awakk tahu ke tidakk ? kitee rindu si dia , si dia dn si diaa . ohh gosh ! si dia da kejee , yg si dia pulakk da ta jumpe lg sbb da habes sekolaa pungg . siape si dia yg saya mksudknn ? haa mari mari tgkk



tadaaaa haa yg nii nama dy AMY ZARITH SOFEA . uhh she sho sho cool taukkk ! muke tegengg jea kn mcm tertelan petai :DD buda nii rabun same mcm sayaa tp dy tana pkai crmin mata sbb takutt POWER NAEK  konon . HAHA . everytime kne salin note kt green board , dy akn copy dn paste saya punyee atau NORHAYATI punyee . tp we all sllu kacau dy , kiteorgg ckp 'amy rabun amy rabun' smpai dy terdiam . hehe . awakk , aimy pasti akan merindui awakk . jgn risau tentang ituu yeaaa :)) okee siapa lg saya rindu ? sinii tgk


ehem ehem tgk cara dy bergambar punn da tau dy mcm mnee kn kn . KEPOCHII HAHA . yg nii pulokk name dy NORHAYATI . i really hope to be as calm as her . serious laa dodol , hari hari dy mcm no problem tauu . alwys chill , calm down and patient . uhh how wish i can be like herr kn yatt kn . hee . yg inii pungg deskmate saya *duduk tiga orgg dlm clss* hee . haa si dia nii duduk sblh amy , aku punn ddk sebelah amy . haa ? mcm mnee tuu ? you alls jgn pelik sbb amy on the middle between me and yatt . easy :) si dia nii bole laa tahan KEPOCHII nye kn kn , pantang npk aku dgn amy gosip , pasti dy akn tuka kedudukan supaya berada dkt dgn kamii . HAHAHA . awakk , saya pungg akan rindu awakk :))

the most person who i'll miss day by day is MOHAMAD AMERUDDIN BIN JAAFAR . alaaa malu laa ~ HAHA mmpus laa kau aimy . siapakah makhluk inii ? haa kejap eaa anak anak , mak hupload gba dy kejap yeaaa 


haa ini laa dy makhluk tuhan paleng saya rindu . aa si dia suda bekerja dn meninggalkn saya seorg dri di ruma . phne saya tidak bergetar bila dy pegii keje *phne on silen mood* HAHA . uhh ap akn jdi pd saya bila dy keje smpai bila bila ? saya akn setia menunggu disinii . hehe . haa ckp psl kejee , bile laa aku na keje nii hoii ! bosan dahh kt ruma , duet ta msok lgsg . mcm tettttttttttttt -.-

penutup *tade ap ap terus penutup* HAHA . haa natijahnya disinii , haram kauu na gune natijahnya segala :D saya rindu awak awak awak semua tau tauu . saya tidak akan lupakan anda semua . PEACEEE :p

No comments:

Post a Comment