Wednesday, December 22, 2010

T.T


aaa setelah sekian lama aku ta menanges , tibe tibe menanges pulakk . tasuke sungguh . aku pnn ta fhm ap sbb aku menanges , mcm terlalu bnyk sbb :( aku teringt psl mak kiky yg saket , aku teringat mak op yg baru jeaa meninggal . aku terfikir mcm mnee hidup aku tnpe mak aku , mesti kacau bilauu :((  hidup aku bole dikira sempurna sbb aku ad semua . family , kwn kwn , bf and evrything . its already complete . ap lg laa yg aku na kn dlm hidup nii kn . hmm


aa PUAN MAIMUNAH si pengarang jantung hati akuu :P tgk gba pn da bole describe org nyee mcm mne kn kn . my mom is superb coooooooooooooooooooool laa dodol :D *semua mak cool kn kn , include mak you alls* i lebiu laa mamihhhhhhhhh . HAHA :*

for my dearest kiky , my doakn mak ky cepat sembuh and bole mara mara / jerit jerit kt ky lg . my fhm mcm mnee rasa kalau mak kitee jdi mcm tuu . ky , you're super duper girl tau tau sbb tuu bole tahan until now . i love youu kiky <3

for my dearest friend mohd syafiudin , my pn doakn mak op ditempatkn dikalangan org org yg beriman dn mulia disisi-NYA . aminn ~ allah lebeh sayangkn dy dri kitee kn kn . op selalu ckp kt my yg op ta snggup tgk mak op saket mcm tuu , bia aa dy pegii op redha . bait bait perkataan op tuu my selalu egt . kalau op perlukn kawan na berbual , my ad kt sinii jgn risau okengg ? :)

saya sayang mak sayaaa <3

No comments:

Post a Comment